WONDER GLOW SKINCARE (BASIC SET)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hye ladies and jejaka handsome. Pernah dengar tak nama produk kecantikan Wonder Glow yang sekarang dah semakin hot tu??!  Wonder Glow Skincare ni sebenarnya dah banyak keluarkan produk. Antaranya Wonder Glow Skincare Basic Set. Basic Set apa tu? ok,bagi yang baru mengenali produk Wonder Glow, saya sarankan guna dulu basic set ni yang merupakan produk asas untuk kecantikan wajah.

Basic set terbahagi kepada dua, Silver set dan Gold set. sebenarnya silver dan gold set ni sama sahaja cuma gold set ni di upgrade dari silver set untuk memberi kesan 2x ganda dari silver set. boleh cuma yang mana suka. sama ada silver set atau gold set.




CARA PENGGUNAAN BASIC SET (TERDAPAT 3 BARANG DALAM SETIAP KOTAK)

1) sabun - digunakan untuk mencuci wajah 2-3 kali sehari. mulakan dengan urutan ke atas dan terus bilas. tak perlu menunggu sabun kering di muka baru nak bilas ye..

2) krim siang - di sapu pada muka  waktu pagi. tak perlu terlalu tebal sebab krim siang ni senang meresap ke dalam muka.

3) krim malam - boleh dipakai ketika tidur. tidak perlu disapu berulang kali bila krim dah kering sebab krim ni akan meresap ke dalam muka.

p/s : Produk Wonder Glow  ni mendapat kelulusan dari KKM ye..jangan risau. so ape lagi...boleh rojer sy skrg ye..hehe.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH.. SILA SINGGAH DAN KOMEN LAGI :)