KEAJAIBAN AIR ZAM-ZAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

molekul air zam-zam

Keunikaan telaga zam-zam yang tidak pernah kering dan sudah mengalirkan berjuta-juta gelen air telah menarik minat ramai pengkaji untuk mengkaji air zam-zam. Telah terbukti air zam-zam merupakan mukjizat yang hebat kerana kandungan mineralnya yang tidak sama seperti air yang lain.


1. Kadar kalsium dan garam Mangnesiumnya yang lebih tinggi dari telaga lain, berkhasiat untuk menghilangkan rasa haus dan kesan penyembuhan.

2. Air zam-zam juga mengandungi zat flourida yang mampu untuk memusnahkan kuman-kuman  yang terdapat dalam kandungan airnya.

3. Apa yang lagi menarik, telaga air zam-zam ni langsung tidak ditumbuhi lumut sekali gus telaga itu bebas dari kotoran dan kuman.


Sebab itu, Puan Marzalisa Omar (pengasas sabun) mengambil peluang memasarkan sabun yang berasaskan air zam-zam kerana kualiti air zam-zam adalah sangat terbaik. Semua orang tahu akan anugerah Allah s.w.t yang tidak ternilai ini.. Oleh itu, dapatkan sabun One MZL Natural Beauty untuk merawat kulit muka dan badan anda yang bermasalah. Boleh dipakai seperti sabun mandi biasa dan sesuai untuk seisi keluarga. Satu famili boleh merasa kesannya !
“Sebaik-baik air di muka Bumi adalah air Zamzam, di dalamnya ada makanan yang mengenyangkan dan ubat yang menyembuhkan penyakit.” - Thabrani dan Ibnu Hibban, Maha suci Allah Ta’ala dengan segala ciptaannya.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH.. SILA SINGGAH DAN KOMEN LAGI :)