JUBAH UNTUK IBU MENYUSU (JUBAH NURSING)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...


Salam..kalau saya jual jubah nursing agak-agak ramai yang berminat tak?? huhu.. tak kira tak kira lpeas ni saya nak jual jubah untuk Ibu2 yang menyusukan baby.. Senang dan selesa kan?? kalau tak menyusukan baby pun boleh beli la..tak da hal.

oh ye..terima kasih kepada anda anda dan anda yang telah shopping dengan Beetle Bug Online Shop. Jangan malu-malu nak shopping lagi ye.. Lagi satu, disebabkan stok baju Keesya Selalu dah habis je kalau saudara saudari mintak, apa kata habiskan dulu baju-baju Keesya yang ada? sekarang ada buat promosi Beli 2 Baju Keesya Percuma Satu, Beli 4 Baju Keesya Percuma 2.. Ada diskaun 10% taw..

InsyaAllah, saya akan buat yang terbaik untuk pelanggan2 saya..Terima KAsih sekali lagi kerana menyokong perjuangan saya untuk menjual koleksi baju muslimah yang terbaik dan trendy ini !!!

Jumpa lagi..nak update baju yang baru sampai pula..

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH.. SILA SINGGAH DAN KOMEN LAGI :)