UKURAN BAJU KEESYA COUTURE & RISIKO PEMBELIAN ATAS TALIAN

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...


InsyaAllah, ini adalah ukuran yang tepat bagi baju muslimah Keesya Couture ! Pastikan dulu ukuran baju baru pilih saiz ye.. klik pada gambar untuk gambaran yang lebih besar..




AWAS !! RISIKO PEMBELIAN ATAS TALIAN. KHAS UNTUK PARA PELANGGAN YANG BUDIMAN,

(1) WARNA BAJU - warna baju sebenar mungkin sedikit berbeza daripada gambar disebabkan faktor pengcahayaan & teknikal.

(2) KUALITI KAIN - jenis kain yg dinayatakan adalah mengikut spesifikasi kualiti fabrik yg digazetkan oleh pihak kilang. Pihak penjual tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kekurangan & ketidakselesaan baju yg dibeli, sebelum atau selepas cucian.

(3) UKURAN & SAIZ - carta ukuran yg dipaparkan adalah merupakan garis panduan kasar untuk kemudahan pembeli menentukan saiz baju yg paling hampir. Sila pastikan saiz yg sesuai dgn anda sebelum membuat belian.

*Cutting paper yg pihak kilang guna mmg ikut jadual ukuran tu.Memang kadang-kadang ukuran akan lari juga disebabkan jenis kain yg digunakan atau cara jahitan sesuatu design yg berbeza-beza. Tapi kalau lari pun dalam setengah inci je camtu.Itu mmg perkara biasa sebab prkara ni pihak kilang tak boleh kawal.

Diharap penjelasan ini membantu pelanggan-pelanggan, peminat baju muslimah keesya couture atau lain-lain produk pakaian sekali pun memahami risiko pembelian atas talian. Sekian, terima kasih berurusan dengan kami.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH.. SILA SINGGAH DAN KOMEN LAGI :)